Expanze firmy Decci project a. s. do Namibie v době její energetické krize – Bc. Pavel Patřičný
Bc. Pavel Patřičný
Bachelor's thesis
Expanze firmy Decci project a. s. do Namibie v době její energetické krize
Expansion of Decci project a. s. into Namibia in time of its energetics depresion
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na projektové řízení vstupu firmy na zahraniční trh. Hledá teoretická východiska ohledně postupů projektového řízení, vstupu firmy na zahraniční trh a řízení rizik. V aplikační části jsou shromažďovány a analyzovány dostupné informace o zvoleném trhu, připravenosti firmy na vstup na tento trh a doporučení, zda a popřípadě za jakých podmínek vstoupit na trh.Abstract:
This bachelor thesis is focused on project management of companies entering foreign markets. It seeks theory basis regarding project management practices, companies entering foreign markets and risk management. In the practical part there are collected and analyzed available information on selected market, readiness of the company to enter this market and recommendation whether or under what conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xdok9/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: JUDr. Josef Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta