Lukáš Lehar
Bachelor's thesis
Co to znamená "zvítězit" ve volbách?
What does it mean to "win" in the election?
Abstract:
Hlavním cílem práce je analyzovat výsledky několika posledních voleb do krajských zastupitelstev a na tomto základě zjistit, zda se strana s nejvyšším ziskem hlasů ("vítězná strana") objevuje v koalici, event. obsazuje post hejtmana, nebo zda nekončívá po volbách pouze v opozici. Totéž se týká voleb do Poslanecké sněmovny PČR. Práce si tak klade obecnější otázku o tom, co to vlastně znamená "zvítězit …moreAbstract:
The goal of this paper is to analyze the results of the last few elections to regional councils. On this basis, I will attempt to find out whether the party with the highest gain of votes ("winning party") ends up in the coalition, gains the post of governor, or whether the party ends up only in opposition after the election. I will analyze elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB13664
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Michal Rigel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Vodová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Historie se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Vliv vybraných socioekonomických jevů na výsledky voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Iva Karbašová -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Dimenze stranické soutěže před volbami do poslanecké sněmovny 2013 v ČR
Jakub Fabík -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Komparace volebních programů ČSSD, KDÚ-ČSL a ANO ve vztahu k volbám do poslanecké sněmovny Parlamentu 2013
Kateřina Foldynová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
24/6/2022
Kohout, J.
24/6/2022