Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Kateryna Seliukova
Bc. Kateryna Seliukova
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti OOO “MARGO GROUP”. Jedná se o firmu, která poskytuje nabídku široké škály nábytku, bytových doplňků, dekorací a různé druhy služeb. Firma se zejména zaměřuje na prodej sortimentu v zemi své působnosti – Ukrajině. Předmětem výzkumu jsou rysy marketingového mixu v činnostech podniku, které jsou zde podrobně probrány. Práce se …moreAbstract:
The main content of this bachelor thesis is the analysis of marketing mix in OOO “MARGO GROUP”. It is a company that provides a wide range of furniture, various kinds of home accessories, decorations and other various types of services. In particular, the company focuses on selling sortiment in its country of operation – Ukraine. The subject of the research are the features of the marketing mix in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/fmvo5/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2020
- Supervisor: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Reader: Ing. Petr Martíšek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SELIUKOVA, Kateryna. \textit{Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ng7afb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Andrej Blaha -
(Ne)možnost prezentace a distribuce umění konceptuálních tendencí v Československu 70. let
Denisa Kujelová -
Efficiency of logistics processes in a distribution system
Oldřiška Brožková