Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků – Bc. Helena JIRÁŇOVÁ
Bc. Helena JIRÁŇOVÁ
Master's thesis
Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků
Elements of communication for increasing customers' loyalty
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Cílem práce je navrhnout změny v komunikaci se zákazníky a využívání komunikačních prvků s cílem posílení věrnosti vůči vybrané prodejně. Vybraná prodejna je Jednota družstvo spotřebitelů v Kaplici. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje termíny loajálního zákazníka, marketingovou komunikaci …viacAbstract:
The diploma thesis deals with elements of communication in order to increase customer loyalty. The aim of the thesis is to suggest changes in communication with customers and the use of elements of communication to increase customer loyalty to a selected store. The selected store is Jednota Kaplice cooperative. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the terms such …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIRÁŇOVÁ, Helena. Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnanecké benefity - daňový pohled
Daniel Holec
Názov
Vložil
Vložené
Práva