Bc. Adéla Marková

Bachelor's thesis

Zvyšování zisku pomocí marketingu v UniCode M&D, s.r.o.

Profit - increase by marketing in UniCode M&D Ltd
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií s důrazem na internet v malé firmě Unicode M&D, s.r.o. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu prostředí a konkurence, návrhy řešení vyplývající z analýz, nový komunikační mix.
Abstract:
The bachelor dissertation deals with marketing stategy with emphasis on internet in small company Unicode Ltd. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. The practical part contains an analisis of ambient and competition, plans of resolutions from analises, a new communication mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Chadim

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting