Juraj Hanulay

Diplomová práce

Politický marketing 2010

Politický marketing 2010
Anotace:
Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci …více
Abstract:
Thesis: "Political marketing used in NC elections 2010" deals with the proximity of political marketing from two perspectives and the theoretical and practical. The theoretical part is clarified the concept of political marketing and its role in electoral campaigns, in brief are approximated social networks which are commonplace in political marketing. The practical part of which approximates the pre …více
Abstract:
Diplomová práca "Politický marketing použitý v voľbách do NR SR 2010" sa zaoberá priblížením politického marketingu z 2 pohľadov a to teoretického a praktického. V teoretickej časti dochádza k objasneniu pojmu politického marketingu a jeho role v volebných kampaniach, v stručnosti sú priblížené sociálne siete ktoré tvoria samozrejmosť v politickom marketingu. V praktickej časti približujem predvolebnú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jana Boučková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management