Bc. Marie Benešová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum společnosti JUST CS, která nabízí přírodní a zdraví prospěšné produkty, V teoretické části jsou uvedeny poznatky z literatury k dané problematice. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření. Dotázaní, kteří společnost znali, se vyjádřili k jejím produktům, kvalitě, ceně, distribuci, propagaci a formě prodeje. Na základě zpracování dat pomocí …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on marketing research of the call company JUST CS, offering natural and health products. In the theoretical part it provides findings from the literature on the issue. In the practical part it provided the questionnaire. Respondents who knew the company, commented on its products, quality, price, distribution, promotion and sales form. Based on the processed data using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích