Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie – Bc. Tereza OPALECKÁ
Bc. Tereza OPALECKÁ
Diplomová práce
Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie
Medial communication and its recipients from the gastronomic area
Anotace:
Diplomová práce Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie definuje ve své teoretické části pojmy, které tvoří teoretický základ pro část praktickou. Definuje pojmy jako mediální a masová komunikace, médiologie, modely masové komunikace a představuje jednotlivá média a jejich rozvoj v průběhu let v zahraničí i v České republice. Věnuje pozornost významu, funkcím, vlivu, účinkům a dopadu …víceAbstract:
The thesis Medial communication and its recipients from the gastronomic area defines the terms in the theoretical part, which creates a theoretical base for the practical part. It defines terms like medial and mass communication, mediology, models of mass communication and names the particular media and their progress through the years abroad and in the Czech Republic as well. It pays attention to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 26. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Blanka Psutková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OPALECKÁ, Tereza. Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filosofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Základní modely komunikace
Lívia Sivčová -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Vliv mediální komunikace na postoje mládeže k jazyku
Eliška VRBÍČKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Matěj Červinka -
Efektivita mediální komunikace organizace
Martina Švajnerová -
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Ondřej Vaněk