Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie – Bc. Tereza OPALECKÁ
Bc. Tereza OPALECKÁ
Master's thesis
Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie
Medial communication and its recipients from the gastronomic area
Abstract:
Diplomová práce Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie definuje ve své teoretické části pojmy, které tvoří teoretický základ pro část praktickou. Definuje pojmy jako mediální a masová komunikace, médiologie, modely masové komunikace a představuje jednotlivá média a jejich rozvoj v průběhu let v zahraničí i v České republice. Věnuje pozornost významu, funkcím, vlivu, účinkům a dopadu …moreAbstract:
The thesis Medial communication and its recipients from the gastronomic area defines the terms in the theoretical part, which creates a theoretical base for the practical part. It defines terms like medial and mass communication, mediology, models of mass communication and names the particular media and their progress through the years abroad and in the Czech Republic as well. It pays attention to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Accessible from:: 26. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Blanka Psutková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPALECKÁ, Tereza. Mediální komunikace a její příjemci z oblasti gastronomie. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / field:
Humanities Studies / Theory and Philosophy of Communication
Theses on a related topic
-
Základní modely komunikace
Lívia Sivčová -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Vliv mediální komunikace na postoje mládeže k jazyku
Eliška VRBÍČKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Matěj Červinka -
Efektivita mediální komunikace organizace
Martina Švajnerová -
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Ondřej Vaněk