Bc. Natálie Vymětalová

Diplomová práce

Zavedení nového výrobku na trh

New product introduction on market
Anotace:
V rámci mé diplomové práce bych chtěla navrhnout a připravit účinnou a efektivní strategii při uvádění nového výrobku na trh. Cílem je dostat co nejkratší cestou výrobek do povědomí veřejnosti. V teoretické části se zabývám definicí marketingu, výběrem cílového trhu, analýzou konkurence, chováním spotřebitele a tím, jak má vypadat marketingový plán a marketingový mix spolu s dalšími pojmy, které jsou …více
Abstract:
As part of my thesis, I would like to devise and prepare an effective strategy for launching a new product on the market. The aim is to make the product known to the public in the shortest possible way. In the theoretical part, I deal with the definition of marketing, selection of the target market, analysis of competition, consumer behavior and what the marketing plan and marketing mix should look …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/y6g4a/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví