Bc. Natálie Vymětalová

Master's thesis

Zavedení nového výrobku na trh

New product introduction on market
Abstract:
V rámci mé diplomové práce bych chtěla navrhnout a připravit účinnou a efektivní strategii při uvádění nového výrobku na trh. Cílem je dostat co nejkratší cestou výrobek do povědomí veřejnosti. V teoretické části se zabývám definicí marketingu, výběrem cílového trhu, analýzou konkurence, chováním spotřebitele a tím, jak má vypadat marketingový plán a marketingový mix spolu s dalšími pojmy, které jsou …more
Abstract:
As part of my thesis, I would like to devise and prepare an effective strategy for launching a new product on the market. The aim is to make the product known to the public in the shortest possible way. In the theoretical part, I deal with the definition of marketing, selection of the target market, analysis of competition, consumer behavior and what the marketing plan and marketing mix should look …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry