Společenská odpovědnost spotřebitelů – Simona Soukalová
Simona Soukalová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost spotřebitelů
Consumer Social Responsibility
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vymezit pojem společenské odpovědnosti spotřebitelů a přiblížení jí příbuzného konceptu společenské odpovědnosti firem, následně zjistit, jaké jsou podmínky pro společensky odpovědnou spotřebu v rámci retailových řetězců v České republice a jak společenskou odpovědnost vnímají a jak se k ní staví samotní spotřebitelé v České republice. Definování společenské odpovědnosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is defining the term Consumer Social Responsibility – CnSR and its related term Corporate Social Responsibility – CSR, subsequently finding out what the conditions of socially responsible consumption in the Czech Republic within retail chains are and how social responsibility is viewed and what stand is taken towards it by the consumers in the Czech Republic. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Zuzana Trojanová -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Katerina Flieger -
Společenská odpovědnost a její vnímání spotřebiteli
Lenka Řezníková -
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jolana Svitáková -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Zuzana Nováková -
Společenská odpovědnost firem ve vybraném odvětví
Eliška SKYBOVÁ -
Společenská odpovědnost organizací
Kateřina Roubová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová