Michal Kempa

Bakalářská práce

Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

Influence of Internet Marketing Environment for e-shop www.napasport.cz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu …více
Abstract:
The aim of this work is to determine the status of online marketing and its impact on the online store www.napasport.cz. The theoretical part of the general definition of the Internet and especially online marketing and its individual components, which are then analyzed in the practical part. First section of the practical part is devoted to the e-shop, its history and structure. It is also investigated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kempa, Michal. Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika