Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ – Bc. Adam Krejcar
Bc. Adam Krejcar
Bakalářská práce
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Nonviolent communication in communication and stylistic education in the lower secondary school
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ“ se zabývá tvorbou výukového materiálu pro druhý stupeň základní školy, konkrétně tvorbou pracovního listu pro žáky 9. ročníku základní školy spojujícího nenásilnou komunikaci s českým jazykem a literaturou, a to především ve vzdělávací oblasti komunikační a slohové výchovy. Tato práce se dále věnuje sběru …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis called „Nonviolent communication in communication and stylistic education in the lower secondary school" is to create a teaching materials for lower secondary school, specifically a worksheet for pupils in the 9th grade of primary school combining nonviolent communication with the Czech language and literature, especially in the educational field of communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hs40r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ondřej Sládek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Foreign Language Anxiety Among Students of English and Literature and the Effect of Synchronous Classes
Kristýna Navrátilová -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová