Aneta Léblová

Bakalářská práce

Návrh rebrandingu a rozšíření marketingové komunikace badmintonového klubu BK Králův Dvůr

Rebranding and enhancing marketing communication for the badminton club BK Králův Dvůr
Anotace:
Práce se zabývá procesem rebrandingu badmintonového klubu Králův Dvůr s cílem modernizovat jeho image a zlepšit celkovou prezentaci. Hlavním cílem je vytvořit návrh rebrandingu klubu, který bude reflektovat jeho hodnoty a sjednotí vizuální prvky klubové prezentace. Práce využívá kvalitativní výzkumné metody a detailní analýzu současné komunikační strategie klubu i jeho konkurentů. Teoretická část se …více
Abstract:
This thesis deals with the rebranding of the Králův Dvůr badminton club. The main objective is to create a proposal for the overall rebranding of the club that will reflect its values and unify the visual elements of its presentation. It employs qualitative research methods and a detailed analysis of the current communication strategies of the club and its competitors. The theoretical part focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Vojtěch Špaček
  • Oponent: Anna Hábová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92786

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma

Všechny práce