Návrh rebrandingu a rozšíření marketingové komunikace badmintonového klubu BK Králův Dvůr – Aneta Léblová
Aneta Léblová
Bakalářská práce
Návrh rebrandingu a rozšíření marketingové komunikace badmintonového klubu BK Králův Dvůr
Rebranding and enhancing marketing communication for the badminton club BK Králův Dvůr
Anotace:
Práce se zabývá procesem rebrandingu badmintonového klubu Králův Dvůr s cílem modernizovat jeho image a zlepšit celkovou prezentaci. Hlavním cílem je vytvořit návrh rebrandingu klubu, který bude reflektovat jeho hodnoty a sjednotí vizuální prvky klubové prezentace. Práce využívá kvalitativní výzkumné metody a detailní analýzu současné komunikační strategie klubu i jeho konkurentů. Teoretická část se …víceAbstract:
This thesis deals with the rebranding of the Králův Dvůr badminton club. The main objective is to create a proposal for the overall rebranding of the club that will reflect its values and unify the visual elements of its presentation. It employs qualitative research methods and a detailed analysis of the current communication strategies of the club and its competitors. The theoretical part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92786
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Špaček
- Oponent: Anna Hábová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92786
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová