Návrh strategie zavádění nového produktu na trh – Ing. Tomáš Tuč
Ing. Tomáš Tuč
Bakalářská práce
Návrh strategie zavádění nového produktu na trh
Strategy proposal for launching a new product on the market
Anotace:
Cílem práce byla analýza marketingového postupu a návrhu strategie zavádění nového výrobku na trh. Součástí práce je nejen navržení nejvhodnější strategie pro konkrétní výrobek, ale také jeho posouzení z hlediska marketingového mixu, zkoumání jeho silných a slabých stránek, porovnání jeho kvality s jinými výrobky na trhu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a také analýza specifik daného …víceAbstract:
The aim of the thesis was to analyze marketing procedures and strategy proposal for introducing of the new product to the market. The thesis does not cover only proposal of the most suitable strategy for this new product but also assessment of the product from marketing mix point of view, investigation of strong and weak aspects, comparison of the qualities with another products on the market, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/a2xmi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2006
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Magdaléna Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
Nikola FEJTOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
Václav HANSA -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň