Ing. Tomáš Tuč

Bakalářská práce

Návrh strategie zavádění nového produktu na trh

Strategy proposal for launching a new product on the market
Anotace:
Cílem práce byla analýza marketingového postupu a návrhu strategie zavádění nového výrobku na trh. Součástí práce je nejen navržení nejvhodnější strategie pro konkrétní výrobek, ale také jeho posouzení z hlediska marketingového mixu, zkoumání jeho silných a slabých stránek, porovnání jeho kvality s jinými výrobky na trhu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a také analýza specifik daného …více
Abstract:
The aim of the thesis was to analyze marketing procedures and strategy proposal for introducing of the new product to the market. The thesis does not cover only proposal of the most suitable strategy for this new product but also assessment of the product from marketing mix point of view, investigation of strong and weak aspects, comparison of the qualities with another products on the market, analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2006
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Ing. Magdaléna Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting