Kdo jsou muži, kupující sex? Sociální identita norníka – Bc. Zuzana Lenhartová
Bc. Zuzana Lenhartová
Bachelor's thesis
Kdo jsou muži, kupující sex? Sociální identita norníka
Who are men buying sex? Social identity of "Norník"
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem konstrukce sociální identity „norníka.“ „Norník“ je pojmenování, kterým se mezi sebou označují klienti komerčních sexuálních služeb, přispívající na diskuzní fórum, věnované hodnocení těchto služeb. K sociální identitě je v práci přistupováno jako k formě kolektivně sdíleného vědění, vytvářeného v interakci mezi lidmi. Metodou diskursivní analýzy se v promluvách …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with topic focused on social identity construction of person called „norník „Norník“ is a label for clients of commercial sexual services they use to name each other, who participate in discussion group which rates mentioned services. The social identity is understood as a form of collectively shared knowledge created by interaction among the people. This work, using method …moreKeywords
identita internetové diskuzní fórum kritická diskursivní analýza klienti komerčních sexuálních služeb komerční sex komodifikace norník prostituce sociální identita clients of prostitution commercial sex commodification critical discoursive analysis identity internet forum dealing with commercial sex prostitution social identity
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jkb4l/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Michal Nekorjak, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Adéla Souralová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
A Business Plan for a Company Dealing with Commerce and Advertising
Pavla Náhlíková -
Prostituce z pohledu poptávky (analýza webových stránek klientů prostitutek)
Veronika ČECHOVÁ -
Sbližování politických postojů nové krajní pravice a esoterického hnutí v ČR: Kritická diskursivní analýza
Jan ŠVESTKA -
Mateřský svět: Kritická diskursivní analýza časopisu Maminka
Kateřina Malchárková -
Mediální reprezentace protiromských pochodů v roce 2013: kritická diskursivní analýza
Pavel Doboš -
Analýza španělštiny v internetových diskuzních fórech
Kateřina KREJČOVÁ -
Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Marie Kopecká -
Analýza dat z diskuzních for
Tomáš Rozehnal