Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku – Gabriela Ducháčková
Gabriela Ducháčková
Master's thesis
Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku
Paths to reading from the point of view of younger school-age children
Abstract:
Tato výzkumná práce se zabývá otázkou, jak vnímají své cesty ke čtenářství žáci mladšího školního věku. Práce je rozdělena na teoretickou část, v níž jsou definovány pojmy čtenářství, čtení, čtenář, čtenářská gramotnost, cesty ke čtení a čtenářské kontinuum, a na část výzkumnou, zaměřenou na kvalitativní výzkumné šetření provedené prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Výsledkem práce jsou …moreAbstract:
This research addresses the question of how students of younger school age perceive their paths to reading. The work is divided into a theoretical part, in which the concepts of reading, reading, reading, reading literacy, reading paths and the reading continuum are defined, and a part of the research, focusing on qualitative research investigations conducted through semi-structured interviews. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ducháčková, Gabriela. Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
Podpora čtenářství ve veřejných knihovnách Zlínského kraje
Olivová Olivová -
Přehled aktivit na podporu dětského čtenářství v neformálním vzdělávání na území ČR
Eliška Martincová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku 1. republiky
Lucie Zakopalová -
Čtenářství žáků 2. stupně ZŠ a MŠ Dělnická v Karviné v období pandemie COVID-19
Anna Foltisová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku po roce 1945
Silvie Bahnerová -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková -
Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi
Jana Melkusová