Překážkové běžecké závody v ČR a návrh vlastního závodu – Bc. Ladislav Leksa
Bc. Ladislav Leksa
Diplomová práce
Překážkové běžecké závody v ČR a návrh vlastního závodu
Obstacle Course Racing in the Czech Republic and Project of a New Race
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit koncept nového běžeckého překážkového závodu, který by se mohl konat na území České republiky a navrhnout jeho komunikační strategii. Návrhu samotného závodu předchází výzkum, jehož cílem je zanalyzovat situaci v odvětví, najít slabé stránky konkurenčních závodů a vytvořit tak základ, na kterém lze projektovou část postavit. Smyslem teoretické části práce je shrnout …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to create concept and communication strategy of new obstacle race, which would take place in the Czech Republic. This part of the thesis is based on previous research, which focuses on weaknesses of competitive races and ana-lyzes the situation in this industry. The theoretical part summarizes the rules that are necessary for practical part and project part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Leksa, Ladislav. Překážkové běžecké závody v ČR a návrh vlastního závodu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer