Bc. Eva Krčmářová

Master's thesis

Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017

Formulation of marketing plan for the festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
Abstract:
Cílem diplomové práce je formulovat marketingový plán pro Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2017. Důvodem pro vytvoření marketingového plánu je fakt, že se rok co rok obměňuje organizační tým festivalu, jeho téma a vizuální styl. Každý nový vedoucí marketingového týmu si musí vytvořit marketingový plán, který je třeba sestavit na míru novému ročníku. V akademickém roce 2016 / …more
Abstract:
The aim of the thesis is to formulate a marketing plan for the International Festival of Theater Schools SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017. The reason for creating a marketing plan is the fact, that organizational team of the festival, its theme and visual style is changing every year. Each new head of the marketing team must develop a marketing plan to fit the specifications of the new edition. In the academic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza
  • Reader: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta