Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017 – Bc. Eva Krčmářová
Bc. Eva Krčmářová
Master's thesis
Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
Formulation of marketing plan for the festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
Abstract:
Cílem diplomové práce je formulovat marketingový plán pro Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2017. Důvodem pro vytvoření marketingového plánu je fakt, že se rok co rok obměňuje organizační tým festivalu, jeho téma a vizuální styl. Každý nový vedoucí marketingového týmu si musí vytvořit marketingový plán, který je třeba sestavit na míru novému ročníku. V akademickém roce 2016 / …moreAbstract:
The aim of the thesis is to formulate a marketing plan for the International Festival of Theater Schools SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017. The reason for creating a marketing plan is the fact, that organizational team of the festival, its theme and visual style is changing every year. Each new head of the marketing team must develop a marketing plan to fit the specifications of the new edition. In the academic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pi219/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza
- Reader: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2018
Frederika Halfarová -
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2017
Eva Krčmářová -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Řád německých rytířů a zámecká hudební kultura v Bruntále na přelomu 18. a 19. století
Markéta Haničáková -
Ruská kultura ve světle českých médií na začátku 21. století
Nora Jungmannová