Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017 – Bc. Eva Krčmářová
Bc. Eva Krčmářová
Master's thesis
Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
Formulation of marketing plan for the festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
Anotácia:
Cílem diplomové práce je formulovat marketingový plán pro Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2017. Důvodem pro vytvoření marketingového plánu je fakt, že se rok co rok obměňuje organizační tým festivalu, jeho téma a vizuální styl. Každý nový vedoucí marketingového týmu si musí vytvořit marketingový plán, který je třeba sestavit na míru novému ročníku. V akademickém roce 2016 / …viacAbstract:
The aim of the thesis is to formulate a marketing plan for the International Festival of Theater Schools SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017. The reason for creating a marketing plan is the fact, that organizational team of the festival, its theme and visual style is changing every year. Each new head of the marketing team must develop a marketing plan to fit the specifications of the new edition. In the academic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pi219/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedúci: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2018
Frederika Halfarová -
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2017
Eva Krčmářová -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Řád německých rytířů a zámecká hudební kultura v Bruntále na přelomu 18. a 19. století
Markéta Haničáková -
Ruská kultura ve světle českých médií na začátku 21. století
Nora Jungmannová