Determinanty etického nakupování – Bc. Tomáš Zajíček
Bc. Tomáš Zajíček
Diplomová práce
Determinanty etického nakupování
Determinants of Ethical Consumerism
Anotace:
Tato práce si klade za cíl představit hlavní determinanty etického nakupování čokolády a na základě výsledků vytvořit doporučení výrobcům a prodejcům etické čokolády. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy etická spotřeba a spotřebitel, teorie odůvodněného a plánovaného jednání, Fair-Trade a etické nakupování čokolády. V metodické části je představena metodika výzkumu a jsou položeny výzkumné otázky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to present the main determinants of ethical chocolate purchasing and to make recommendations for ethical chocolate producers and sellers based on the results. In the theoretical part, the concepts of ethical consumption and consumer, the theories of reasoned action and planned behaviour, Fair-Trade and ethical chocolate buying are explained. In the methodological part, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cdn5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić