Bc. Iveta KAVKOVÁ

Diplomová práce

Municipální marketing

Municipal marketing
Anotace:
S municipálním marketingem se setkáváme denně, obklopuje nás všude, jen si toho nejsme často vůbec vědomi. V současné době je na města vyvíjen stále větší tlak, města si musí sama aktivně vyhledávat ekonomické zdroje, aby byly úspěšné v rámci konkurenčního boje. A právě v tomto ohledu jim může municipální marketing výrazně pomoci. Svoji diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol, kde v prvních …více
Abstract:
The marketing is concept, which everybody know. We have some ideas about it, but the municipal marketing, then marketing which produce public administration and it is in public interest. It is not delimit so easy. The municipal marketing is marketing of the city. We can state, that municipal marketing is promotion of city, which we can delimit it like the culture, economic and social development of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Tomáš Louda, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAVKOVÁ, Iveta. Municipální marketing. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta právnická

Magisterský studijní program / obor:
Veřejná správa / Veřejná správa