Marketingový výzkum ve společnosti Unilever ČR, spol s r.o. – Tomáš Bachánek
Tomáš Bachánek
Master's thesis
Marketingový výzkum ve společnosti Unilever ČR, spol s r.o.
Market Survey Strategies of the Company, Unilever CZ
Anotácia:
MARKETINGOVÝ VÝZKUM VE SPOLEČNOSTI UNILEVER ČR, SPOL. S.R.O Anotace: Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části – teoreticko-metodologickou a praktickou. Teoreticko-metodologická část definuje pojem marketingový výzkum a popisuje jeho smysl a přínos. V dalších kapitolách této části jsou vymezeny druhy marketingového výzkumu a popsány jednotlivé kroky marketingového výzkumu. Součástí této části …viacAbstract:
MARKET SURVEY STRATEGIES OF THE COMPANY, UNILEVER CZ Summary: Thesis is divided into two parts – a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines and describes the sense, purpose and benefits of marketing research. There are defined the types and individual steps of marketing research in other parts of the theoretical part. Part of this part is also characteristic of the questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92260
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Pavel Pisar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACHÁNEK, Tomáš. \textit{Marketingový výzkum ve společnosti Unilever ČR, spol s r.o.}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nj12rb/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / odbor:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová