Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu – Zdeněk VRBÍK
Zdeněk VRBÍK
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu
Analysis of the Competitive Environment of the Company Piotti in the Czech Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím. Analýza byla zpracována pro zamýšlený vstup italské firmy Piotti na český trh jakožto nové konkurence. Teoretická část se soustřeďuje na studium konkurence z různých úhlů pohledu a teorií. Stručně popisuje Porterův pětifaktorový model a detailněji se zaměřuje na tvorbu konkurenčních strategií …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the competitive environment in the Czech market with hydraulic components. The analysis was processed for the intended entrance of the Italian company Piotti into the Czech market as a new competitor. The theoretical part focuses on the competition study from different points of view and theories. It describes briefly Porter?s five competitive forces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
21631
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRBÍK, Zdeněk. \textit{Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/nj666j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRBÍK, Zdeněk. Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza logistických procesů elektrotechnické firmy
Radek KOJAN -
Frekvenční analýza a srovnání učebnic chemie pro střední školy
Miroslava OPÁLKOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
SWOT analýza vybrané obchodní společnosti
Lucie JINDROVÁ -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Význam a využití SWOT analýzy pro vybranou firmu
Zdeňka FORMÁNKOVÁ -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
Denisa Englová -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová