Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami očima rodičů – Nikola Lišková
Nikola Lišková
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami očima rodičů
Inclusive Education of Children with Specific Education Needs from the Parents' Perspective
Anotace:
Práce se zabývá inkluzí ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část bude shrnovat dosavadní poznatky o formách vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a o problematice inkluzivního vzdělávání. V praktické části práce bude využito kvalitativního přístupu. Výzkumné šetření bude zaměřeno na názory a postoje rodičů k inkluzi dětí vzdělávajících se ve speciálních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with inclusive education of children with specific education needs. The theoretical part sums up existing knowledge about forms of education for children with specific education needs, and inclusive education. The qualitative approach was used in the practical part of the thesis. The qualitative research focuses on opinions and attitude of parents about inclusion of children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lišková, Nikola. Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami očima rodičů. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ