Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Klára Pokutová
Bc. Klára Pokutová
Diplomová práce
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Building corporate identity using marketing communication tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na význam a proces budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace. Corporate identity je klíčovým prvkem pro úspěch podniku, protože ovlivňuje vnímání zákazníků a jejich rozhodování o nákupu. Diplomová práce analyzuje současnou situaci Vinařství Kraus, identifikuje silné a slabé stránky podniku a navrhuje strategie pro zlepšení image a povědomí …víceAbstract:
This thesis focuses on the importance and process of building corporate identity using marketing communication tools. Corporate identity is a key element for the success of a business as it influences customer perceptions and their purchasing decisions. The thesis analyses the current situation of Kraus Winery, identifies the strengths and weaknesses of the company and proposes strategies to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uncqd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará