Bc. Klára Pokutová

Master's thesis

Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace

Building corporate identity using marketing communication tools
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na význam a proces budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace. Corporate identity je klíčovým prvkem pro úspěch podniku, protože ovlivňuje vnímání zákazníků a jejich rozhodování o nákupu. Diplomová práce analyzuje současnou situaci Vinařství Kraus, identifikuje silné a slabé stránky podniku a navrhuje strategie pro zlepšení image a povědomí …more
Abstract:
This thesis focuses on the importance and process of building corporate identity using marketing communication tools. Corporate identity is a key element for the success of a business as it influences customer perceptions and their purchasing decisions. The thesis analyses the current situation of Kraus Winery, identifies the strengths and weaknesses of the company and proposes strategies to improve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní