Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů – Bc. Marie Týrová
Bc. Marie Týrová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
Means of Marketing Communications for the selected target group of seniors
Anotace:
Lidská populace stárne, lidé se dožívají vyššího věku především díky kvalitní lékařské péči i změnám životního stylu. Tento trend se odráží v různých oblastech lidské činnosti nevyjímaje obchodní sféru. Odborníci v oblasti marketingu si velmi dobře uvědomují, že se senioři stávají výraznou skupinou zákazníků, se kterou již v nejbližší budoucnosti bude nutno počítat. Ve své bakalářské práci se v úvodních …víceAbstract:
The human population is aging, people are elderly, mainly because of good medical care and lifestyle changes. This trend is reflected in different areas of human activity, including the business sphere. Marketing professionals are very well aware that seniors are becoming a significant group of customers with whom it will be necessary to count in the near future. In my bachelor thesis, in the introductory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qqpbj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková