Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů – Bc. Marie Týrová
Bc. Marie Týrová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
Means of Marketing Communications for the selected target group of seniors
Abstract:
Lidská populace stárne, lidé se dožívají vyššího věku především díky kvalitní lékařské péči i změnám životního stylu. Tento trend se odráží v různých oblastech lidské činnosti nevyjímaje obchodní sféru. Odborníci v oblasti marketingu si velmi dobře uvědomují, že se senioři stávají výraznou skupinou zákazníků, se kterou již v nejbližší budoucnosti bude nutno počítat. Ve své bakalářské práci se v úvodních …moreAbstract:
The human population is aging, people are elderly, mainly because of good medical care and lifestyle changes. This trend is reflected in different areas of human activity, including the business sphere. Marketing professionals are very well aware that seniors are becoming a significant group of customers with whom it will be necessary to count in the near future. In my bachelor thesis, in the introductory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qqpbj/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková