Univerzalismus spotřebního chování v postmoderní době – Bc. Lucie Vilacká
Bc. Lucie Vilacká
Diplomová práce
Univerzalismus spotřebního chování v postmoderní době
Universalism of the Consumer Behaviour in Postmodern Age
Anotace:
Na základě rešerše, vycházející z literárních i internetových zdrojů v českém a anglickém jazyce jsou vymezeny základní pojmy a jsou popsány obecné projevy spotřebního chování. Prostřednictvím výzkumné sondy ve formě dotazníkového šetření jsou získána data, díky kterým jsou následně posouzeny univerzální projevy spotřebního chování současné mladé generace. Cílem této diplomové práce je tedy zjistit …víceAbstract:
Based on the research of Czech and English literature and Internet sources, basic concepts are defined and general expressions of consumer behavior are described. Through a research probe in the form of a questionnaire survey, data are obtained, thanks to which the universal manifestations of consumer behavior of the current young generation are subsequently assessed. The aim of this diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a067k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Pohled adolescentů na vlastní sexuální chování v kontextu postmoderní doby
Lucie Špráchalová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková