Ing. Lenka Maršálková

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace pro děti

Proposal of marketing communication for children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dětskou reklamou a jejím působením na děti předškolního věku. Ve své práci si kladu za cíl popsat a vysvětlit mechanismy, které působí na dětského diváka sledujícího televizní reklamu. V teoretické části se zabývám vysvětlením základních pojmů, vlivu reklamy na děti, tím jak marketéři nahlížejí na děti jako diváka. V praktické části se věnuji výběru jednotlivých reklam …více
Abstract:
This thesis deals with advertising for children and its effect on children of preschool age. The thesis aims to describe and explain the mechanisms that affect the child viewer pursued by television advertising. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts, the impact of advertising on children, and how the marketers look upon children as spectators. The practical part is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní