Bc. Jan Preiss
Diplomová práce
Rozbor image vybrané firmy
The Company Image Analysis
Anotace:
Vzhledem k vysokému konkurenčnímu boji téměř v jakémkoliv odvětví, je image společností důležitější než kdy dříve. Pro společnost a její značku je důležité, aby ji zákazník dokázal jednoznačně identifikovat. Správně nastavená image, jakožto odraz identity organizace, napomáhá zvyšovat povědomí o značce a přispívá k její jednoznačné identifikaci. Tato diplomová práce se zabývá rozborem image společnosti …víceAbstract:
Due to the high competitive struggle in almost any industry, the company image is more important than ever before. For the company and its brand, it is important so that a customer should be able to clearly identify it. Properly adjusted image as a reflection of organization identity helps to increase the brand awareness and contributes to its clear identification. This thesis deals with the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m1ykw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná