Tomáš Fiala

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit současný stav využití marketingového mixu ve vybrané společnosti, poukázat na případné nedostatky a následně navrhnout možná zlepšení, která by podniku pomohla překonat konkurenci a upevnila jeho pozici na trhu. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z literární rešerše, která je zaměřena na řešenou problematiku …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of use of the marketing mix in a selected company, point out any shortcomings and then suggest possible improvements that would help the company to overcome competitors and strengthen its position in the market. The whole work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of a literature search, which is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fiala, Tomáš. Analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku