Využití nástrojů media relations v organizaci – Bc. Stanislava Jeřábková
Bc. Stanislava Jeřábková
Master's thesis
Využití nástrojů media relations v organizaci
Use of media relations tools in organization
Abstract:
V první části projektu se seznámíme s cíli práce. Dalším důležitým bodem bude představení společnosti Euromedia Group k. s., která patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice. V teoreticko-metodologické části bude věnována pozornost problematice media relations nejdříve v širším slova smyslu a dále budou rozebrána a vysvětlena jednotlivé druhy a nástroje …moreAbstract:
In the first part of the project you will be familiarize with the goal of the study. Another important point will be the introduction of Euromedia Group k.s, which is among the strongest and biggest company doing publishing and books business in the Czech Republic. The theoretical and methodological part will be paid attention to media relations, first in a wider sense and then it will be taken apart …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k14p7/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Monitoring médií v praxi PR agentury
Kateřina Šupková -
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adriana Sailerová Rothová