Využití nástrojů media relations v organizaci – Bc. Stanislava Jeřábková
Bc. Stanislava Jeřábková
Master's thesis
Využití nástrojů media relations v organizaci
Use of media relations tools in organization
Anotácia:
V první části projektu se seznámíme s cíli práce. Dalším důležitým bodem bude představení společnosti Euromedia Group k. s., která patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice. V teoreticko-metodologické části bude věnována pozornost problematice media relations nejdříve v širším slova smyslu a dále budou rozebrána a vysvětlena jednotlivé druhy a nástroje …viacAbstract:
In the first part of the project you will be familiarize with the goal of the study. Another important point will be the introduction of Euromedia Group k.s, which is among the strongest and biggest company doing publishing and books business in the Czech Republic. The theoretical and methodological part will be paid attention to media relations, first in a wider sense and then it will be taken apart …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k14p7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2012
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Monitoring médií v praxi PR agentury
Kateřina Šupková -
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adriana Sailerová Rothová