Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka – Bc. Gabriela Ivánková
Bc. Gabriela Ivánková
Master's thesis
Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka
Self-reflection and evaluation as a part of the professional identity of a teaching librarian
Abstract:
Znalost pedagogických kompetencí je důležitou součástí každodenní práce učícího knihovníka pracujícím ve veřejné knihovně. Tato magisterská diplomová práce popisuje učícího knihovníka, jeho sebereflektivní kompetence a jejich využití v praxi. V diplomové práci jsou dále popsány transdisciplinární přístupy knihovnictví a pedagogiky, jež zahrnují popis současného stavu spolupráce těchto oborů a jaké …moreAbstract:
Knowledge of pedagogical competencies is an important part of the daily work of a teaching librarian practicing in a public library. This master's thesis describes the teaching librarian, his self-reflective competencies and use these skills in practice. This thesis also describes transdisciplinary approaches to librarianship and pedagogy, which include a description of the current quality of cooperation …moreKeywords
čtenářská gramotnost evaluace vzdělávací lekce informační gramotnost kompetence učícího knihovníka lapbook pedagogické dovednosti sebereflexe učícího knihovníka učící knihovník veřejné knihovny vzdělávací programy v knihovně evaluace lekce competence of a teaching librarian educational programs in the library evaluation educational lessons information literacy teaching librarian pedagogical skills public libraries reading literacy self-reflection of a teaching librarian lesson evaluation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o5ac5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Radka Římanová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Knihovna jako vzdělávací prostředí na příkladu historické i současné praxe Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové
Kateřina Čížková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková -
Spolupráce knihoven a mateřských škol se zaměřením na literárně vzdělávací programy v okresu Blansko
Kateřina Zahradníková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová