Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka – Bc. Gabriela Ivánková
Bc. Gabriela Ivánková
Diplomová práce
Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka
Self-reflection and evaluation as a part of the professional identity of a teaching librarian
Anotace:
Znalost pedagogických kompetencí je důležitou součástí každodenní práce učícího knihovníka pracujícím ve veřejné knihovně. Tato magisterská diplomová práce popisuje učícího knihovníka, jeho sebereflektivní kompetence a jejich využití v praxi. V diplomové práci jsou dále popsány transdisciplinární přístupy knihovnictví a pedagogiky, jež zahrnují popis současného stavu spolupráce těchto oborů a jaké …víceAbstract:
Knowledge of pedagogical competencies is an important part of the daily work of a teaching librarian practicing in a public library. This master's thesis describes the teaching librarian, his self-reflective competencies and use these skills in practice. This thesis also describes transdisciplinary approaches to librarianship and pedagogy, which include a description of the current quality of cooperation …víceKlíčová slova
čtenářská gramotnost evaluace vzdělávací lekce informační gramotnost kompetence učícího knihovníka lapbook pedagogické dovednosti sebereflexe učícího knihovníka učící knihovník veřejné knihovny vzdělávací programy v knihovně evaluace lekce competence of a teaching librarian educational programs in the library evaluation educational lessons information literacy teaching librarian pedagogical skills public libraries reading literacy self-reflection of a teaching librarian lesson evaluation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o5ac5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Římanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Knihovna jako vzdělávací prostředí na příkladu historické i současné praxe Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové
Kateřina Čížková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková -
Spolupráce knihoven a mateřských škol se zaměřením na literárně vzdělávací programy v okresu Blansko
Kateřina Zahradníková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová