Jan Volšík

Diplomová práce

Návrh a implementace marketingové komunikace společnosti OPTIMA Precise, s.r.o.

Marketing communication design and implementation in the company OPTIMA Precise s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce si kladla za cíl analyzovat marketingové prostředí společnosti OPTIMA Precise s.r.o. a vhodně vybrat a implementovat komunikační nástroj za účelem vytvoření zisku, optimalizace nákladů, zvýšení povědomí a získání zkušeností. Nejprve byly v teoretické části rozebrány poznatky v oblastech marketingového a komunikačního mixu, metod situačních analýz, modelu STDC, mediálního plánu a kreativních …více
Abstract:
The Master's thesis aimed to analyze the marketing environment of OPTIMA Precise s.r.o. and to select and implement a suitable communication tool in order to generate profit, optimize costs, increase awareness and gain experience. Firstly, the theoretical part analyzed the various findings in the areas of marketing and communication mix, situational analysis methods, STDC model, media plan and creative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Radim Petráš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86662