Návrh a implementace marketingové komunikace společnosti OPTIMA Precise, s.r.o. – Jan Volšík
Jan Volšík
Diplomová práce
Návrh a implementace marketingové komunikace společnosti OPTIMA Precise, s.r.o.
Marketing communication design and implementation in the company OPTIMA Precise s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce si kladla za cíl analyzovat marketingové prostředí společnosti OPTIMA Precise s.r.o. a vhodně vybrat a implementovat komunikační nástroj za účelem vytvoření zisku, optimalizace nákladů, zvýšení povědomí a získání zkušeností. Nejprve byly v teoretické části rozebrány poznatky v oblastech marketingového a komunikačního mixu, metod situačních analýz, modelu STDC, mediálního plánu a kreativních …víceAbstract:
The Master's thesis aimed to analyze the marketing environment of OPTIMA Precise s.r.o. and to select and implement a suitable communication tool in order to generate profit, optimize costs, increase awareness and gain experience. Firstly, the theoretical part analyzed the various findings in the areas of marketing and communication mix, situational analysis methods, STDC model, media plan and creative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Radim Petráš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Lenka Kaňková -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Adéla Jelínková -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová