Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávacího prostředí z pohledu žáků základních škol – Bohumil SENTENSKÝ
Bohumil SENTENSKÝ
Bachelor's thesis
Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávacího prostředí z pohledu žáků základních škol
Selected aspects of inclusive educational environment from the perspective of primary school pupils
Abstract:
Postupný rozvoj inkluzivního vzdělávání je jednou z nejvýznamnějších aktuálních výzev v českém vzdělávacím systému. Bakalářská práce je proto tematicky zaměřena na hodnocení vybraných aspektů inkluzivního vzdělávacího prostředí z pohledu žáků základních škol. Teoretická východiska jsou orientována na problematiku vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, problematiku inkluzivního …moreAbstract:
The development of inclusive education is one of the most important current challenges in the Czech educational system. The bachelor thesis is therefore thematically focused on the evaluation of selected aspects of the inclusive educational environment from the elementary school pupils´ point of view. The theoretical background is focused on the issue of education of children and pupils with special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SENTENSKÝ, Bohumil. \textit{Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávacího prostředí z pohledu žáků základních škol}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nl4ib2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SENTENSKÝ, Bohumil. Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávacího prostředí z pohledu žáků základních škol. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová