Marketingová strategie podniku – Kateřina Halmichová
Kateřina Halmichová
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing businnes strategie
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Alza.cz, a.s.. V první části práce jsou vysvětleny teoretické pojmy oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie. Jsou definovány a pomocí zdrojů vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix, základní body situační analýzy a vybraných analýz využívaných k zhodnocení marketingové strategie. Druhá část práce se zabývá zhodnocením …víceAbstract:
The aim of the thesis Marketing Strategy of the Company is to analyse marketing strategy of the company Alza.cz a.s.. The first part of the work consists of theoretical overview of the marketing, description of the basic knowledge of marketing, marketing mix, fundamentals of situation analysis and selected analysis used to evaluate marketing strategy. The second part analyses enviroment surrounding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber
Název
Vložil
Vloženo
Práva