Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR – Kateřina Bilinová
Kateřina Bilinová
Bakalářská práce
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Sensory marketing and its perception by consumers in Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá smyslovým marketingem a je rozdělena do tří částí. První část se zaměřuje na spotřebitelské chování, rozhodovací proces, faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, emoce a smyslové vnímání. Druhá část práce obsahuje dotazníkové šetření, jehož cílem je odpovědět na výzkumné otázky a analýzu dat. Třetí část práce obsahuje návrhy a doporučení plynoucí z dat získaných z výzkumu.Abstract:
This thesis is about sensory marketing and is devided into three parts. First part focuses on consumer behaviour, decision making process, factors affecting consumer behavior, emotions and sensory perception. Second part of the thesis contains survey, whose goal is to answer research questions and data analysis. Third part of the thesis contains suggestions based on data aquired from the survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d5mmn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová -
Smyslový a emoční marketing.
Petra Mendlíková -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva