Kateřina Bilinová

Bakalářská práce

Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR

Sensory marketing and its perception by consumers in Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá smyslovým marketingem a je rozdělena do tří částí. První část se zaměřuje na spotřebitelské chování, rozhodovací proces, faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, emoce a smyslové vnímání. Druhá část práce obsahuje dotazníkové šetření, jehož cílem je odpovědět na výzkumné otázky a analýzu dat. Třetí část práce obsahuje návrhy a doporučení plynoucí z dat získaných z výzkumu.
Abstract:
This thesis is about sensory marketing and is devided into three parts. First part focuses on consumer behaviour, decision making process, factors affecting consumer behavior, emotions and sensory perception. Second part of the thesis contains survey, whose goal is to answer research questions and data analysis. Third part of the thesis contains suggestions based on data aquired from the survey.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.