Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu – Olena Besarab
Olena Besarab
Diplomová práce
Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu
The Business Development Strategy for EYELEVEL in Asia-Pacific and North American region
Anotace:
Diplomová práce analyzuje příležitosti pro rozšíření spolupráce společnosti EYELEVEL a VF Corporation na severoamerickém a asijsko-pacifickém regionu a navrhuje způsob zahájení tohoto rozvoje. Použitými výzkumnými metodami jsou analýza, komparace a osobní konzultace s pracovníky společnosti. V první kapitole práce je představena teoretická a praktická charakteristika společnosti EYELEVEL a je zde vymezené …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes the opportunities for developing the existing cooperation between EYELEVEL and VF Corporation in the North American and Asia-Pacific regions and suggests a way to start this development. The research methods used are analysis, comparison and personal consultations with the company's employees. The first chapter of the thesis presents the theoretical and practical characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku
Tereza Viková -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
Andrea Nováková -
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová