Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi – Veronika WRÓBELOVÁ
Veronika WRÓBELOVÁ
Bakalářská práce
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Competence of social pedagogue in theory and practice
Anotace:
Bakalářská práce nese název Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi. Teoretická část se dělí na 4 kapitoly, na část teoretickou navazuje část praktická. První kapitola teoretické části se zabývá obecně sociální pedagogikou, jejím pojetím, předmětem a cíli dle tuzemských i zahraničních autorů. Kapitola druhá se zaobírá pojetím profesí a pomáhajících profesí, věnuje se profesi sociálního pedagoga …víceAbstract:
The bachelor thesis is called The competence of social pedagogue in theory and practice. The theoretical part is divided into 4 chapters, the theoretical part is followed by the practical part. The first chapter of the theoretical part deals with general social pedagogy, its conception, subject and goals according to domestic and foreign authors. Chapter Two deals with the concepts of professions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: PhDr. Gabriela Bolková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WRÓBELOVÁ, Veronika. Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga ve vztahu k potřebám edukační praxe.
Dana KADEŘÁBKOVÁ -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková -
Osobnost sociálního pedagoga a jeho vychovatelské kompetence
Jiřina Pumprlová -
Sociální kompetence pedagoga v oblasti prevence rizikového chování u dětí
Pavlína Bergmannová -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ -
Kompetence speciálního pedagoga a sociálního pracovníka z pohledu speciálních pedagogů
Marie Gerlová