Petra Výrosteková

Bakalářská práce

Klamavá reklama v cestovním ruchu

False Advertising in Tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, s důrazem na oblast cestovního ruchu. Přibližuje tuto problematiku z legislativního i marketingového hlediska a následně uvádí konkrétní příklady klamavé reklamy z praxeprimárně cestovního ruchu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pohled respondentů na klamavou reklamu, jejich zkušenost s ní a jaké dopady má na jejich nákupní chování …více
Abstract:
This Bachelors thesis introduces the issue of false advertising from legal and marketing point of view. It presents specific examples of false advertising in various fields, with an emphasis on tourism. A questionnaire survey was conducted to complement the thesis by showing respondents' experience with false advertising and to show how it impacts their purchasing behaviour.
 

Klíčová slova

reklama klamava ruch cestovni
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2017
  • Vedoucí: Jan Hejda
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69236