Thi Gia Khanh Ong

Diplomová práce

Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Abstract:
With decreasing face-to-face interaction, the COVID-19 pandemic has made digital marketing more important than ever. Digital marketing enables startups and small businesses to reach their customers on a very low budget or even without spending money. This is a project-based thesis, which aims to create a digital marketing plan for the case company HORAMI Academy - an e-learning startup in Germany. …více
Abstract:
Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ong, Thi Gia Khanh. Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe