Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy – Thi Gia Khanh Ong
Thi Gia Khanh Ong
Diplomová práce
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Abstract:
With decreasing face-to-face interaction, the COVID-19 pandemic has made digital marketing more important than ever. Digital marketing enables startups and small businesses to reach their customers on a very low budget or even without spending money. This is a project-based thesis, which aims to create a digital marketing plan for the case company HORAMI Academy - an e-learning startup in Germany. …víceAbstract:
Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ong, Thi Gia Khanh. Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Filip Dvořáček -
Optimalizace marketingového plánování pomocí umělé inteligence
Adam Klimeš -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova